شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ |۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 5, 2024
کد خبر: 1190285
۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲
اجتماع طلاب خواهر بافق

حوزه/ اجتماع طلاب و بانوان در همدلی با رزمندگان جبهه مقاومت و به شکرانه عملیات وعده صادق ۲ در بافق برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، حجت الاسلام حمید رضا عسکری در اجتماع طلاب و بانوان بافقی با عرض تبریک و تسلیت شهادت سید حسن نصر الله بیان کرد: گمان نکنید کسانی که در راه خدا به شهادت می رسند مرده اند، حال زنده هستند و در نزد پروردگارشان روزی می خورند.

وی ادامه داد: ما در اینجا جمع شدیم تا تبریک بگوییم برای موفقیت در حمله موشکی به اسراییل و بگوییم دشمن خیال نکند اگر به ملت ایران و مسلمان حمله ای می کند و عزیزی را از ما می گیرد موفق است.

حجت الاسلام حمید رضا عسکری تصریح کرد: وعده خدا وعده صادق است، وعده خدا وعده حق است و قطعا پیروزی با ایران است، اگر دین خدارا یاری کنید نصرت و پیروزی شامل حال شما خواهد شد، ملت ما ملت متدین و استوار است، اسرائیل و آمریکای جنایتکار باید بدانند با چه ملتی روبرو هستند، ملت بزرگ اسلام ، ملتی که با فرمان رهبرش در دهان استکبار جهانی بزند.

وی ادامه داد: اگر ما موفق و پیروز بودیم به خاطرحضور زنان متدین در ایران است و اگر نبودند زنان مومن، با اقتدار و با ایمان قطعا پیروزی نصیب ما نمی شد و اگر شجاع مردان ما، در ارتش، سپاه، نیروی انتظامی می درخشند به خاطر زنان است، همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند از دامن زن مرد به معراج رسد.

برپایه این گزارش گفتنی است مداحی و شعار دادن از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha